De afgelopen periode hebben we samen met Mula reclamebureau gewerkt aan de rebranding van De Bruyn Metaal. ‘Rebranding’ voor ons een begrip dat tot pakweg driekwart jaar geleden weinig belletjes deed rinkelen. Hoe anders is dit nu! We zijn gestart met de ‘herpositionering’ van De Bruyn Metaal, door samen met Mula onze strategie op het gebied van communicatie te bepalen. Veel woorden op papier, interessant, maar niet écht spannend. Hoe anders werd dit tijdens de creatieve vertaling; een nieuw logo, pakkende pay-off, sprekende corporate beelden, een nieuwe website, belettering van ons wagenpark, in- en outdoor signing, een corporate brochure en nog veel meer ‘andere’ onderdelen zijn in een nieuw jasje gestoken en naar een hoger (lees vooral mooier) niveau getild. Het (eind)resultaat mag er zijn.

Onze nieuwe visuele identiteit staat, inclusief pakkende merkbelofte; De Bruyn Metaal, de mentaliteit die je zoekt. Een belofte die voor ons eigenlijk niets nieuws betekent, maar door Mula wel wordt betiteld als ‘het’ bedrijfs-DNA van De Bruyn Metaal. Daar zijn we het overigens volledig mee eens hoor. Want onze nieuwe merkbelofte is ook echt hetgeen dat wij uit willen dragen. In de markt, maar ook als het gaat om het werven van nieuw personeel. Ja, je zou kunnen stellen bij De Bruyn Metaal zijn ze nu helemaal klaar, maar niets is minder waar. Iedereen gaat de komende tijd nog veel meer van ons zien en horen. Eén ding staat vast; zoeken is voor niemand nog langer nodig.